Σάββατο 3 Νοεμβρίου 2007

Ήρθε η ώρα μου!!!!!!

Ήρθε και δική μου ώρα... καιρός να μπαίνω και εγώ στο χώρο των bloggers! (ξέρω, ξέρω.. τώρα θα μου αρχίσετε τα "έχεις πολύ δρόμο ακόμα κοριτσάκι" -by the way είμαι ακόμα κοριτσάκι για την μαμά μου, την θεία μου και για μερικούς ακόμα που είναι πολύ νωρίς να σας τους πώ, αυτά άμα γνωριστούμε και μετά- αλλά είδα ανοιχτά και μπήκα, για να σβήσω το φώς, μη καίμε και ρεύμα, οικονομία είπαμε!!)
Το γιατί μπήκα είναι ακόμα χλωμό...κάτι η δίαιτα, κάτι ο πεσμένος αιματοκρίτης, κάτι το ότι δεν έχει και τίποτα καλό στην TVούλα....κάτι με έτρωγε και μένα τόσο καιρό -μύκητες είπε ο δερματολόγος είναι, να βάζω μία κρεμούλα και να προσέχω τι κάλτσες φοράω- είπα ότι αυτό δεν το έχω δοκιμάει, ας το κάνω και ας μου βγεί και σε κακό... (ναι, επίσης δεν έχω πέσει ακόμα και από τον 6ο αλλά ίσως στο τέλος το κάνω και αυτό, άμα είναι θα σας πω πως ήταν!!)
Το τι θα βρω δεν ξέρω. Το τούνελ είναι μακρύ και σκοτεινό (αμα είναι και υγρό θα είναι πολύ πρόστυχο..και έχουμε καιρό για τούτα!) φώς δεν βλέπω να έχει στο τέλος -ψάχνω ακόμα τον διακόπτη στα σκοτεινά αλλά δεν νομίζω ότι τον φτάνω. Ίσως είναι και αυτό ένα ακόμα dark room (ένας, ένας παιδία να οργανωθούμε.....ούτε έχω φάει, ούτε έχω ρίξει καμία -τι στο δια... σε λάθος δωμάτιο είμαι?!) πάντω ελπίζω ότι θα έχει ενδιαφέρον τόσο για σας όσο και για μένα.
Αυτό που λέει ο Καβάφης περί ταξιδιού και Ιθάκης είχε πάντα ενδιαφέρον, μέχρι που το άρχισαν να μου το λένε όταν δεν είχαν κάτι εξυπνότερο να πουν -γιατί άραγε?! Στο κάτω-κάτω και ο Οδυσσέας μία χαρά πέρασε, όχι μόνο στο ταξιδάκι του αλλά και πρίν από αυτό! Παράτησε γυναίκα και παιδί "συγνώμη γυναίκα πάω να βοηθήσω ένα φιλαράκι που τραβάει ζόρια και έρχομαι, δεν θα αργήσω", και την έκανε με ελαφρά, πήγε στην Τροία με τα φιλαράκια του για να βρούνε και καλά την γυναίκα του αλλουνού και να την φέρουν πίσω από το αυτί, πέρασε ζωή και κότα εκεί παέ και μετά έκανε και μία 10άρα χρόνια να γυρίσει πίσω -μη ξεχνάμε ότι είχε και τις καλές και τις κακές του στιγμές (Κίρκη, Καλυψώ, Ναυσικά και πόσες άλλες άραγε?!)
Και το ταξίδι για την δικιά μου Ιθάκη πέρασε από μία "Κίρκη"στο Θησείο, με την βοήθεια μία "Αθηνάς" που μου έδωσε την γνώση και τα φώτα της (και το PC της, και κάτι αρχεία της) για με έμπασε μέσα...αφού μου ευχήθηκε καλή τύχη μου πέταξε στα βαθιά...καιρός να αρχίσω να κολυμπάω λοιπόν!
Και επειδή πολλά και άσχετα είπα καιρός να την κάνω για να μη σας κουράσω περισσότερο... Το ποιά είμαι, τι κάνω και που βολοδέρνω (γιατί δέρνω κιόλας αλλά δυστυχώς πάει καιρός που έχω να δείρω κάποιόν, αν και πολλοί έθεσαν υποψηφιότητα αλλά έχασαν στην τελική ψηφοφορία!) θα τα μάθετε εν καιρώ! Προς το παρών και μόνο το ότι φτάσατε μέχρι το τέλος της σελίδας και έχετε βγάλει νόημα είναι μέγιστο κατόρθωμα -μπράβο σας, κερδίζετε χρυσούν ορολόγιον!!!
Σας ευχαριστούμε που μας παρακολουθήσατε και ελπίζουμε ότι θα σας ξαναδούμε στην επόμενη εκπομπή μας!
Καλό σας βράδυ

2 σχόλια:

Misirlou Oubliez είπε...

Μερικοι ανθρωποι ηταν bloggers πριν καν ανακαλυφθει ο ορος. Αν αυτοι οι ανθρωποι ειχαν συλλογο, εσυ αν οχι προεδρος, θα ησουν σιγουρα στο Δ.Σ.

Tessoro είπε...

σνιφ σνιφ σνιφ (πλιτσ πλιτσ πλιτσ)
-> κλαίιω και τα δάκρυα της συγκίνισης κάνουν λιμνούλα στο πάτωμα (σφουγγαρίστρα παρακαλώ!)
Το να διαβάζω τέτοια λόγια μου δίνουν δύναμη (σ.σ. σηκώνω τα μπράτσα να φανούν τα μούσκουλα) και θάρρος (φουσκώνω και το στήθοσ -με φυσικό τρόπο!) για να συνεχίσω!
Και εις άλλα με υγεία!