Τετάρτη 14 Νοεμβρίου 2007

Χωρίς λόγο

Τι κάνεις όταν δεν μπορείς να έχεις ό,τι ζητάς και επιθυμείς? Τι κάνεις όταν αυτό που είχες το΄χάνεις? Τι κάνεις όταν αυτό που ήλπιζες ότι υπήρχε για σένα έχει χαθεί και δεν μπορείς να το ξαναβρείς γιατι το έχει πάρει κάποιος άλλος?! Ελικρινά, ό,τι και άν κάνουμε μπορούμε να το κρατήσουμε ποτέ και για πάντα δικό μας?!
Πολύ μπουρδολογία θα μου πείτε αλλά έρχονται στιγμές στη ζωή μας όπου αυτά τα πράγματα που θεωρούσαμε δικά μας εξαφανίζονται εν ριπή οφθαλμού και δεν μπορούν να επιστρέψουν γιατί έχουν ΄χασει το δρόμο!!!! Βέβαια ας είναι καλά ο μέγας στιχουργός Sting που μερικά χρόνια πρίν, τα καλά παιδία της δική μου γενίας θυμούνται πολύ καλά (θέλω να πιστεύω!!!! επίσης δεν έχω μεγαλώσει τόοοοο σο πολύ όσο θέλουν οι άλλοι μεγαλύτεροί μου να πιστεύουν!!) το μέγα άσμα: if you love somebody set them free ...το ερωτημά γεννάται όταν δεν τον αγαπας, τότε τι κάνεις?!!?!?!?!? Απλώς τι? Το αφήνεις? το κρατάς? το ....?
Ελάτε τώρα, όλοι έχουμε βρεθεί σε αντίστοιχες στιγμές αδυναμίας που μας φέρνουν μπροστά σε ένα τέτοιο ερώτημα... για διαφόρους λόγους, και αιτίες.... συναισθηματικούς, οικογενιακούς, οικονομικούς, επαγγελματικούς.... αλήθεια τι κάνεις?!
Όσες φορές βρέθηκα μπροστά στο ερώτημα είχα μία απάντηση... μετά!!!!!!! Αφού είχε πετάξει το πουλάκι, είχε κάνει μία στροφή από πάνω μου, με είχε χέσει και την είχε κάνει για άλλους αιθέρες.
Στην δουλειά, στα λεφτά, στο αίσθημα λες αντίο και έχει ο Θεός...αλλά που το έχει αυτός ο ρημάδης ρε γαμώτο κρυμμένο? γιατί μου το πήρε? εγώ δεν ήμουν καλό παιδάκι φέτος? (αυτό δεν τον λές στον Θεό, το λές στον Αϊ Βασίλη αλλά επειδή μία φορά τον χρόνο τον έχεις σαν θεό μέχρι να σου φέρει το δώρο -που πότέ δεν έιναι ΣΑΝ αυτό που ζήτησες γιατί αυτό το φέρνει η μαμ;a σε συννενόηση με τον νονό- αλλά λέμε τώρα) και μένεις με το ...αυτό ...στο χέρι και περιμένεις.... τι? ένας Θεός ξέρει!!( πάλι αυτός στην μέση!)
Λεπόν, ασ το πάρουμε απόφαση μικρά μου ότι αυτός ο Θεούλης έχει χεράκια μανταλάκια και πολλά πράγματα το ξεφεύγουν.... ας ελπίσουμε ότι εμείς θα είμαστε από κάτω και θα τα πιάσουμε!!! Το μόνο ζήτήμα είναι να ξέρεις τι να πιάσεις και τι να αφήσεις!! Νομίζετε ότι η Πανδώρα αν ήξερε τι είχε το κουτί θα το άνοιγε? Μπα!! Θα' ταν πίο προσεκτικη!! Αλλά τι της είπα: μην το ανοίξεις επ' ουδενή! Το γιατί δεν της είπαν!!!! Αν την είχαν ενημερώσει εγγράφως ίσως σήμερα τα πράγματα να ήταν αλλιώς... μπορεί και χειρότερα.
Το βασικό είναι να ζούμε με αυτά που έχουμε και να μην κλαίμε για το χυμένο γάλα, και αν χύθυκε να έχουμε μια σφουγγαρίστρα να τα μαζέψουμε για να μην γλυστρίσει κανείς!
Βασικά, για να τελειώσω, καλα΄να είμαστε και να φροντίσουμε να ....να...... να..... life is life!! να να να να να!!!!

1 σχόλιο:

david santos είπε...

Γειάσου,
ο μανδύας χιονιού Α έχει καλύψει την Ελλάδα.
Η Ελλάδα είναι τόσο όμορφη.
Έχετε την καλή ημέρα, αλλά με το χιόνϊ

Δαβίδ Cahtoc